Opšta medicina podrazumeva široku lepezu medicinskih usluga. Od smernica o zdravom načinu života, preko ranog otkrivanja i prevencije do rešavanja najčešćih zdravstvenih problema. Česti zdravstveni problemi poput povišene telesne temperature, respiratornih, crevnih i urinarnih infekcija, povišenog krvnog pritiska kao i praćenje i držanje pod kontrolom brojnih hroničnih oboljenja, spadaju u domen rada lekara opšte medicine.

ORDINACIJA OPŠTE MEDICINE POLIKLINIKE HUMAN bavi se unapređenjem zdravlja, zdravstvenom edukacijom, sprečavanjem i ranim otkrivanjem bolesti i lečenjem akutnih i hroničnih stanja i bolesti, pri čemu uvek vodi računa o svim potrebama i mogućnostima njihovih pacijenata. Lekarski tim Poliklinike Human podrazumeva visoko obrazovani stručni kadar koji kontinuirano prati savremena naučna dostignuća u medicini.

ŠTA PODRAZUMEVA PREGLED LEKARA OPŠTE PRAKSE?

Pregled lekara opšte prakse podrazumeva uzimanje anamnestičkih podataka o opštem zdravstvenom stanju pacijenta ili o trenutno aktuelnoj bolesti, kompletan klinički pregled sa merenjem krvnog pritiska, pulsa i telesne težine. Prilikom prvog pregleda lekara opšte prakse u poliklinici Human, vreme trajanja posete nije ograničeno i isti traje onolikoko, koliko je to potrebno pacijentu. Svakom pacijentu je posvećeno dovoljno vremena, te se bez ikakve žurbe i u miru pacijent može konsultovati sa lekarom. Lekar uzima detaljne podatke o bolesti, radi kompletan pregled po sistemima, određuje adekvatnu terapiju i savetuje pacijenta o daljem postupku i toku bolesti.

USLUGE POLIKLINIKE HUMAN IZ OBLASTI OPŠTE MEDICINE:

• PREGLED GORNJIH I DONJIH DISAJNIH PUTEVA (UHA, GRLA, NOSA, PLUĆA)
  • PREGLED TRBUHA
  • LEČENJE BOLNIH STANJA (KIČME, ZGLOBOVA, MIŠIĆA)
  • DAVANJE INTRAMUSKULARNIH I INTRAVENSKIH INJEKCIJA
  • DAVANJE INFUZIJE
  • KUĆNE POSETE LEKARA SPECIJALISTE

Iako se većina tegoba i bolesti može u skladu sa smernicama uspešno lečiti i izlečiti na nivou opšte medicine, u slučaju potrebe, pacijent se upućuje na specijalistički pregled koji se, na najsavremenijim aparatima, u najkraćem vremenskom roku, može uraditi u poliklinici Humano.

Polikinika Human u svom sklopu ima kompletnu laboratoriju i mogućnost rada laboratorijskih analiza (od jednostavnih, kao što su krvna slika, brisevi, pregled urina, urinokultura do najsloženijih, specifičnih laboratorijskih analiza).

Ukoliko niste u mogućnosti da dođete do poliklinike Human ili se jednostavno osećate prijatnije u Vašem domu, možete iskoristiti naše usluge posete lekara u kućnim uslovima.

cache/resized/4d37c06eb21d3079e18ca982b8476802.jpg
cache/resized/296e897726df06a97644599fd5f31db5.jpg