Opšta praksa

Opšta medicina podrazumeva široku lepezu medicinskih usluga. Od smernica o zdravom načinu života, preko ranog otkrivanja i prevencije, rešavanja najčešćih zdravstvenih problema kao što su povišena temperatura, respiratorne, crevne i urinarne infekcije, povišen krvni pritisak, gastrične tegobe i sl., sve do praćenja i držanja pod kontrolom uznapredovalih hroničnih oboljenja.

Ordinacija opšte medicine Poliklinike Human, bavi se unapređenjem zdravlja, zdravstvenom edukacijom, sprečavanjem i ranim otkrivanjem bolesti, lečenjem akutnih i hroničnih stanja i bolesti, pri čemu uvek vodimo računa o svim potrebama i mogućnostima naših pacijenata.

Svakom pacijentu je posvećeno dovoljno vremena, te se bez ikakve žurbe i u miru može porazgovarati, uzeti detaljne podatke o bolesti, uraditi kompletan pregled po sistemima, ordinirati terapija u uz objašnjenje i saglasnost pacijenta, savetovatovanje o daljem postupku i toku bolesti.

Iako se većina tegoba i bolesti može u skladu sa smernicama uspešno lečiti i izlečiti na nivou opšte medicine, u slučaju potrebe se upućuje I organizuje specijalistički pregled.

Usluge koje Vam nudi naša ordinacija:

• pregledi, konsultacije, ordiniranje terapije
  • Ekg snimanje i analiza
  • infuzije, injekcije ( i.m., s.c., i.v.)

Polikinika HUMAN u svom sklopu ima svoju laboratoriju I mogućnost rada laboratorijskih analiza (od jednostavnih kao što su krvna slika, brisevi, pregled urina, urinokultura i sl, do najsloženijih laboratorijskih analiza).

Takođe se može obaviti kompletna dijagnostika(ultra-zvuk) bez ikakvog čekanja.

Ukoliko niste u mogućnosti da dođete do naše poliklinike ili se jednostavno osećate prijatnije u Vašem domu, možete iskoristiti naše usluge kućne posete.

cache/resized/864d9309b8c8a586e9b9f555caf387c3.jpg
cache/resized/94b786b060efe33e20935f7eb25e07f9.jpg