Priprema za uzimanje briseva

Priprema pacijenata za uzimanje briseva

Bris grla, usne i nosne duplje

Priprema pacijenata za uzimanje briseva

Uzimanje briseva je ključno za dijagnostiku mnogih infekcija i bolesti. Da bi rezultati bili što tačniji i pouzdaniji, važno je da se pacijenti adekvatno pripreme. Ovaj vodič će vam pomoći da se pravilno pripremite za uzimanje briseva grla, usne i nosne duplje.

Preporuke za pripremu:

- Bez doručka: Ujutru pre uzimanja brisa najbolje je da pacijent ne doručkuje.

- Izbegavanje pića: Nemojte piti bilo koji napitak pre uzimanja brisa.

- Higijena usne duplje: Nemojte sprovoditi higijenu usne duplje pre uzimanja brisa.

- Vremenski razmak: Ukoliko ste jeli ili pili neki napitak, potrebno je da prođe najmanje 2 sata pre uzimanja brisa.

Bris pre antibiotske terapije

- Pre antibiotske terapije: Bris je potrebno uzeti pre započinjanja antibiotske terapije kako bi se izbeglo uticaj antibiotika na rezultate testa.

Bris posle lokalne primene antiseptika

- Vremenski razmak od antiseptika: Potrebno je da prođe najmanje 12 sati od lokalne aplikacije antiseptičkog sredstva do uzimanja brisa.

Kontrolni uzorak posle antibiotske terapije

- Kontrolni uzorak: Kontrolni uzorak treba uzeti najmanje 7 dana nakon završene antibiotske terapije, ili prema uputstvu lekara. Ovo omogućava dovoljno vremena za eliminaciju antibiotika iz organizma i daje tačniji uvid u prisutnost ili odsustvo infekcije.

Zaključak

Pravilna priprema za uzimanje briseva je ključna za tačne rezultate i uspešnu dijagnostiku. Pridržavajte se ovih smernica i, ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice, obavezno se konsultujte sa vašim lekarom. Naša poliklinika je tu da vam pomogne i pruži sve potrebne informacije za vašu bezbednost i zdravlje.

Posetite najbližu Human laboratoriju.