Poliklinika HUMANPRO - Novo u Prokuplju
Dostupni smo na dve lokacije u Prokuplju
June 20, 2020
Najčitaniji blogovi
Sve prisutniji trend privatnog zdravstva i značajnog udela Poliklinike Human u zbrinjavanju pacijenata, posebno tokom pandemije Covid-19, prepoznat je od strane najpraćenijeg biznis portala u Srbiji i regionu.Veliko nam je zadovoljstvo da najavimo novi broj BIZLife Portal online izdanja.Direktorka i vlasnica poliklinike Human, Olivera Sindjelić, govori o odnosu prema pacijentima, prevenciji, poslovanju kompanije, kao i na koji način svojim zaposlenima pruža neophodnu podršku, edukaciju i zdrav rast.Hvala Bizlife portalu na prepoznatom potencijalu i prilici da predstavimo širem poslovnom tržištu Srbije, kapacitete privatnog zdravstvenog sistema na jugu države.Registrujte nalog na Bizlife portalu kako biste uvek bili u toku sa poslovnim dešavanjima u Srbiji.Poliklinika „Human” osnovana je 2007. godine i danas predstavlja jednu od vodećih specijalizovanih medicinskih ustanova za kompletnu biohemijsku, mikrobiološku i patohistološku laboratorijsku dijagnostiku, opštu praksu i internu medicinu. Za novi BIZLife razgovaramo sa njenom direktorkom Oliverom Sinđelić.„Pacijenti za svoj novac očekuju uslugu visokog nivoa. Zato im treba pružiti bolje, drugačije, pouzdanije – ne da bismo ih privoleli, već zato što svi zaslužujemo jednako pravo na zdravstvenu zaštitu”, ističe Olivera Sinđelić, direktorka Poliklinike „Human”
Iako deluje da nam dvogodišnje okolnosti ne ostavljaju puno izbora i prostora za dugoročna očekivanja, „mnogo” je, ipak, subjektivna merna jedinica. Psihički smo iscrpljeni i vreme je da se doslovno okrene novi list. Prenesimo očekivanja na papir i počnimo praviti planove. Usmeriti energiju na lepo, uspešno, proaktivno i produktivno jeste izazovno, ali ne i nedostižno. Dobro organizovano vreme i kvalitetna postavka prioriteta naša očekivanja čini bližim realizaciji. Da zaključim: mislim da očekujemo da se vratimo sebi. Da li je to mnogo? Ponoviću, subjektivno je. Ali smo konačno dovoljno energični i optimistični da uradimo nešto za sebe.
Pre izvesnog vremena na LinkedInu smo plasirali objavu na temu „Izazovi privatne prakse u doba pandemije”, koju potpisuje moja asistentkinja i saborac Nina Cvetković. Biću slobodna da je citiram: „Naše kolege su još jednom pokazale Hipokratovu zakletvu na delu. I to se ne odnosi samo na medicinsko osoblje. Mislim da smo je od marta 2020. svi položili. Nema dvostrukih aršina, svi pacijenti se tretiraju jednako hitno i jednako bitno.” Ono što nije propraćeno internetom jeste osećaj zajedništva, pripadnosti i nesebične međusobne podrške. Biću neskromna – „Human” je jedna mnogobrojna porodica. To se ljubomorno čuva iza kulisa.
Menadžment, kao i kompletan kolektiv Poliklinike „Human” i svih poslovnih jedinica, pretežno je ženski. Više od 80 odsto zaposlenih čine predivne dame, kojima dugujem veliku zahvalnost. Spoj energije, temperamenta, iskustva i ekspertize. Poslovne uspehe ne pripisujemo pojedincu. „Human” je zajednica.
Trening, dobar doručak i kafa. Volim ovakav početak dana. Zvuči kao reklama, ali je, zaista, tako. I još jedna kafa sa kolegama uz jutarnji brifing. Svakodnevni fokus na kalendar zdravlja. Kreiramo konkretne marketinške i prodajne planove. Kvalitetno delegiranje i dan je počeo kako treba. Moja zaduženja su strateška i odnose se na razvoj biznisa, istraživanje konkurentne ponude, praćenje medicinskih inovacija, kao i održavanje dobrih poslovnih odnosa sa domaćim i inostranim partnerima.
Privatni zdravstveni sistem je podjednako zastupljen u celoj Srbiji i to nije posledica kovida. U pitanju je trend koji decenijama postoji svuda u svetu da privatno zdravstvo uveliko parira državnom zdravstvenom sistemu i pretenduje da dostigne svoj puni sjaj i na našim prostorima. Zbog čega se baš „Human” ističe? Zapravo, odgovor je vrlo jednostavan: tim ljudi ispred Poliklinike „Human” nije iz medicinske branše, što nas čini objektivnim, analitičnim, preduzimljivim. Reč je o ljudima sa vizijom.
Na ovaj način stekli smo poverenje velikog broja pacijenata koji su nam postali lojalni, zbog čega ponosno nosimo slavu respektabilnog lokalnog brenda. Ovako visoko postavljena očekivanja za nas su uvek izazov i podstrek za naše usavršavanje, prilagođavanje i postavljanje novih, viših ciljeva.
Nažalost, tek smo na početku. Nije dovoljno razvijena svest o značaju prevencije. Imamo privilegiju da u Niš dolazi sve više stranih investitora, koji postavljaju temelje svojih korporacija upravo u našem gradu. Dolaskom internacionalnih kompanija polako se širi svest o potrebi za prevencijom u sklopu sistematskih pregleda koji se obavljaju jednom godišnje. Uvek volim da istaknem da, osim sistematskih pregleda, nudimo brojne benefite za zaposlene u korporacijama sa kojima sarađujemo, što se posebno odnosi na žene.Kampanja jeste dala rezultate, ali je to tek prvi korak ka osvešćivanju nežnijeg pola o važnosti prevencije, nezavisno od starosne dobi.
Ne mogu da odolim… Mislite u Niš (smeh)? Ovo je moj rodni grad. Ovde sam zasnovala porodicu, stekla prijatelje. Grad meraka, južnjačkog šmeka, dobre hrane, lepih žena, očigledno. Sa razlogom – carski grad. Niš, zaista, treba doživeti. Izvolite, dobrodošli ste.
Shvatam da su moderna vremena donela novi trend neformalnog obrazovanja, ali ne mogu da izostavim svoje univerzitetsko. Zavidno iskustvo na polju menadžmenta stičem radeći u bankarskom sektoru, gde sam gradila zdrav profesionalni rast i odnos prema klijentima i zaposlenima. Dugogodišnja uspešna karijera u banci za mene predstavlja veliku školu i odskočnu dasku za upuštanje u biznis kakav je privatno zdravstvo. Neosporno, menadžerski model i talenat za biznis – neophodni su. Vizionar sam i potpuno fokusirana na cilj. Moje kolege u šali vole da kažu da ne vidim probleme, jer ih posmatram kao izazov, a ne kao prepreku. Principijelan stav i energija nešto su što se neposredno prenosi na moje saradnike. Ovo direktno utiče na njihovu efikasnost i efektivnost, zbog čega i nastojim da budem snažan i uspešan model po kojem će oni oblikovati vlastite poslovne principe i sposobnosti.
Medicinska dijagnostika napreduje konstantno i svakodnevno. Pacijenti za svoj novac očekuju uslugu visokog nivoa. Zato im treba pružiti bolje, drugačije, pouzdanije – ne da bismo ih privoleli, već zato što svi zaslužujemo jednako pravo na zdravstvenu zaštitu. Oni su ključni nosioci biznisa, prema kojima se kompanija ophodi sa dužnim poštovanjem, osluškujući njihove zahteve i potrebe, koje kasnije adekvatno inkorporira u svoje poslovanje. Poliklinika koja je regionalno visoko kotirana kao naša treba imati novu, modernu, preciznu aparaturu. Ali ću podsetiti vas, kao i čitaoce, da je ulaganje u ljudske resurse jednako važno. Zadovoljni zaposleni su ogledalo svake kompanije.
Ako moram da biram – Skandinavija i Estonija. To je putovanje koje me ostavilo bez daha. Norveški fjordovi ne ostavljaju ravnodušnim. Talas emocija koje osetite ne može se meriti ni sa čim. Danska arhitektura, praktičnost i vožnja čamcem do komšijske zgrade. Estonija i neodoljivo zdravi i nesebični stanovnici. Apoteka iz 14. veka sa starinskim vagama za merenje medicinskih praškova. Volim da na putovanjima osetim ljude, njihovu energiju. Zato biram autentična mesta, netipične, bajkovite gradove. Sledeća destinacija sa „bucket liste”: Japan.Izvor: BIZLife Magazin